Întrebări frecvente
In general, exceptand perioadele foarte aglomerate, daca comanda se inregistreaza de luni pana vineri, este procesată in aceeasi zi si ajunge la destinatie in urmatoarele 1-3 zile lucratoare.
Daca comanda se inregistreaza in weekend, este procesata luni si ajunge la destinatie in 1-3 zile lucratoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este afisat in pagina produsului.
Daca o comanda contine produse cu termene de livrare diferite, livrarea se va face in functie de termenul cel mai indelungat. Livrarea nu poate fi fractionata.
Nu, momentan nu avem disponibila optiunea de ridicare personala.
Daca comanda a fost deja confirmata, nu se poate adauga un alt produs. Este necesara crearea unei comenzi noi.
Pentru orice neclaritate, te rugam sa ne contactezi prin email la contact@gavio.ro
Clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din București, strada Liviu Rebreanu, nr. 15, bl. N3, sc. 1, et. 3, ap. 83, Sector 3.
Cheltuielile privind transportul de retur sunt suportate de catre client, cu exceptia in care produsele au prezentat un defect in momentul livrarii. In acest caz, GAVIO va suporta taxele de retur.
Nu acceptam coletele trimise cu plata ramburs!
In termen de 30 de zile de la primirea coletului returnat, GAVIO va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
Pentru mai multe detalii si informatii, te rog sa accesezi Politica de Livrare și Retur.
Acest serviciu nu este disponibil. Comenzile care au metoda de plata cu cardul online au prioritate.
Ne cerem scuze pentru discomfortul creat.
Trimite-ne toate detaliile pe contact@gavio.ro și cu siguranta vom gasi o solutie.
Da. Pe www.gavio.ro se pot face comenzi si fara cont.
Tot ce trebuie sa faci este sa completezi toate datele necesare in formularul de comanda, iar comanda va fi preluata cu succes.
Totusi, noi recomandam crearea unui cont pentru a usura procesul de comanda pe viitor.